نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2972
-
الف
+

گودی ترسناک به خانه ها باز می‌گردد

فلمبرداری یکی از موفق ترین آثار سینمای وحشت طی سال های گذشته به اتمام رسید.

ساخت و فلمبرداری قسمت سوم فلم وحشتناک «آنابل» یکی از موفق‌ترین آثار سینمای وحشت طی سال‌های گذشته به اتمام رسید و این پروژه هم اکنون وارد مرحله پس از تولید شده است.

به گزارش آی فیلم2، براساس آخرین اخبار آنابل سه باز هم به کارگردانی «گری دابرمن» و نویسندگی مشترک «گری دابرمن» و جیمز وانساخته شده و در تاریخ ۳ جولای سال ۲۰۱۹ اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را توسط برادران وارنر و نیو لاین سینما آغاز می‌کند.

فلم سینمایی «آنابل ۲» ساخته «دیوید سندبرگ» نسبت به نسخه اول فروش بسیار کمی داشت و حالا سازندگان نسخه سوم امیدوارند که موفقیت آنابل یک را تکرار کنند.

داستان آنابل از گودی واقعی به نام آنابل الهام گرفته شده و پس از فلم سینمایی عروسک قاتل موفق‌ترین فلم با این موضوع است.

در این نسخه پس از مرگ غم انگیز کودک خانواده، آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا دختران زیادی را به فرزندی قبول کنند و همین عاملی می‌شود تا به واسطه یکی از همین دختران آنابل به آن خانه باز گردد.

فلم‌نامه درام دلهره‌آور ترسناک «آنابل» را «گری دابرمن» نوشته و درباره  گودی مرموز و بدشگون آنابل است که در قصه فلم «افسون» حضور داشت.

«آنابل والیس» بازیگر انگلیسی تبار سینما کرکتر مرکزی این فلم را بازی کرده است.

«وارد هورتون» که چندی قبل «گرگ وال استریت» را به روی پرده سینما‌ها داشت، نقش مقابل او را بازی می کند.

میزان نوشت: «مکینا گریس»، «مدیسون آیسمن»، «کیتی سرایف»، «پاتریک ویلسون »و «ویرا فارمیگا» از دیگر بازیگران این فلم سینمایی هستند.

ب م

نظر شما
ارسال نظر